DAPATKAN TEASER PERCUMA!


Nama Penuh Anda

Alamat E-mel Anda

Wednesday 27 June 2018

Lelaki Pilihan Hati - Cik Fara Haniey (Random teaser 3)



.
.
Random teaser lagi 😍😍😍

"You nak tahu tak manfaat mandi bersama ni?" Matanya menatap aku penuh kasih.
Aduhai... Zarul dengan helah tak pernah terpisah! Nak tak nak, terpaksalah aku tadah telinga dengar ceramah mengarut dia.
"Mandi bersama ni banyak manfaat tau. Antaranya, dapat mengukuhkan hubungan pasangan. Sambil mandi, I boleh tengok perubahan kulit di badan you."
Aku angkat kening pandang dia. Perubahan kulit apa pula si suami ni tengah cakap?
"Maksudnya, I boleh tahu dekat mana lagi tahi lalat you berada. Mungkin hari ini, dekat sini." Tangannya lurus ke atas dadaku. Membesar kelopak mataku dan pantas aku tepis tangannya. Dan balasannya, Zarul ketawa-ketawa.
"Maybe esok ada dekat tempat lain. Mungkin nanti dekat sini." Jemarinya bergerak betul-betul di tepi bibirku.
Terkesima saat wajah Zarul mara sedikit demi sedikit mendekati mukaku. Tatkala bibirnya mahu melekat di tepi bibir aku, spontan aku elak.
"Isk! You ni suka ambil kesempatan!" Aku merungut dengan muka masam mencuka.
Sekali lagi dia ketawa nyaring. Siap tekan perut lagi.
"Love... I tak tipulah. I kan doktor." Dia masih ketawa.
Mencebik aku jadinya. Malas nak melayan keraneh bukan-bukan Zarul, aku angkat punggung dan halakan kaki ke kamar mandi.
"Tak nak bawa I ke?"
"Ke mana?"
"Ke syurga kita." Bicaranya berjaya memahat kakiku daripada menerus langkah. Aku toleh sedikit ke belakang. Zarul tengah sengih lebar. Gaya sengih gatal aje lebihnya.
"No man allowed!" Aku angkat jari telunjuk dan goyang-goyang depan mukanya. Bagi warning jangan mengekoriku.
"I'm not your man. I'm your husband." Dia bangun sambil tayang muka tak bersalah.
Bila perasan kakinya mendekati, aku melangkah mengundur.
"You! I nak mandi ni. Belum solat lagi. Kang lambat pula solat." Aku luahkan ayat tak puas hati.
Malangnya, dia tetap marakan langkah. Mendekati aku yang hanya beberapa langkah lagi dari kedudukan dia.
"Mandi sekali, jimat masa. Kita boleh solat berdua lepas tu. You nampak tak I pandai bahagi masa?" Ayat dia memang tak boleh blah. Boleh pulak nak cari alasan begitu.

Nak sunting??? wasap team kak peah.. tekan jer link bwh ni yer..

www.wasap.my/60194226431
www.wasap.my/60134888095
www.wasap.my/60133698404

No comments:

Post a Comment