DAPATKAN TEASER PERCUMA!


Nama Penuh Anda

Alamat E-mel Anda

Wednesday 27 June 2018

Lelaki Pilihan Hati - Cik Fara Haniey (Random teaser 1)


[LELAKI PILIHAN HATI] CIK FARAHANIEY
.
.
Random Teaser

Aku mendekati bilik air. Belum pun sempat aku mengetuk pintu bilik air itu, tak semena-mena pintu bilik air itu terkuak dari dalam. Sesaat kemudian, terjengul kepala Zarul yang penuh dengan buih syampu. Dia memandangku hanya dengan sebelah mata.“Boleh tolong I tak?” Tercengang aku di depan muka pintu bilik air.Beberapa saat berlalu…“Dahlia?” Segera kuangkat kepala lurus ke arah Zarul yang telah memejamkan mata gara-gara buih syampu di rambutnya.“To... tolong apa?” Terketar-ketar aku bersuara.“Alamak! Tolonglah I. Mata I masuk sabun. I tak nampak kolah dekat mana. Boleh tolong I tak?”Oh, God! Aku? Kena tolong dia? Seriously? Apabila mataku jatuh pada ketulan yang terbentuk atas perutnya, liurku tersangkut mendadak.“I...” Baru nak cipta ayat alasan, sepasang tangan Zarul sudah mencapai lenganku. Ditariknya aku masuk ke dalam bilik air itu.Terkedu aku sesaat sebelum Zarul mengejutkanku.“I tahu you teringin sangat nak tengok I macam ni. Tapi boleh tak you tolong I dulu? Mata I dah pedih sangat ni.” Perhatianku direntap pergi dengan bicara Zarul yang penuh nada menggoda itu.Aku meneguk liur. Cepat-cepat gayung di atas kolah kuambil lalu kucedok ke dalam air. Perlahan-lahan kucurahkan ke atas kepala Zarul. Disebabkan ketinggian Zarul lebih daripadaku, terpaksalah aku menjengketkan sedikit kaki. Dua tiga kali kuulang hinggalah selesai. Dan sepantas kilat, aku meminta diri keluar apabila perasan mata Zarul tidak lepas daripada memerhatikanku.Baru bergerak dua tapak, pergelangan tanganku ditarik. Sekelip mata tubuhku dirangkul Zarul.“You nak buat apa ni?” Perasaan seganku sudah bertambah-tambah. Tadi segan tengok six packnya. Sekarang segan sebab dipeluk dalam keadaan dia tidak berbaju.“Cuma nak ucap terima kasih.” Merdu dan penuh menggoda suaranya buat pernafasanku tersekat.Tiba-tiba bibir Zarul melekat di dahiku. Lumpuh terus pergerakanku. Dan tatkala bibir seksinya mula bergerak perlahan menuju bibirku, automatik jantungku hilang rentak. Entah kenapa, detik ini aku tak punya kudrat untuk menghalang. Hanya membiarkan Zarul menguasaiku.“Zarul!” Pekikan seseorang seraya pintu terkuak mematikan tingkah Zarul. Serentak aku dan Zarul menoleh ke arah pintu.“Astaghfirullahalzim...” Mengucap panjang suami Mak Long Juliana.Dan aku cepat-cepat menekup muka ke dada Zarul. Malunya!!! Confirm! Sekejap lagi aku dan Zarul pasti kena bahan dengan sanak saudara. Ya Allah, macam manalah aku boleh terlupa pintu tadi tak sempat kukunci? Ohoi, suamiku... apa yang you dah buat ni?

Nk sunting??? Ketuk ja pintu team k.peah yer..
tok tok ja

www.wasap.my/60134888095
www.wasap.my/60194226431
www.wasap.my/60133698404

No comments:

Post a Comment