DAPATKAN TEASER PERCUMA!


Nama Penuh Anda

Alamat E-mel Anda

Thursday 23 February 2017

KOMBO CNY




KOMBO CNY.. MCM COMEL MCM CANTIK JER COVERNYA.. ..
.
[SERIBU RINDU]
Kehidupan Zarra Zainal penuh onak duri, pernah KECEWA, lalu memilih untuk MAJU ke hadapan dan tak menoleh lagi. Tinggalkan semua kesakitan... Disebabkan maruahnya pernah dirobek teruk oleh lelaki bernama Hisyam. Kini, dia pasti untuk menjadi insan yangg kuat untuk hadapi semua yang mendatang.
Takdir menemukan mereka semula. Bekerja dlm satu syarikat. Kemunculan Zarra kini, mengingatkan dia tentang semua janjinya pada Zarra tapi pada masa yang sama dia sudah ada Kartini, jadi macam mana nak lunaskan semua janji dia itu? Pening! Hati merintih. Tapi dia tetap akan jadikan Zarra suri hidupnya.
Masih wujud CINTA PANDANG PERTAMA? Ya, itu yang terjadi pada ZACHARY. Dah jatuh hati? Ya! Apa guna kalau banyak harta, hidup dah sempurna segala benda, tapi jiwa kosong tanpa cinta? Nama Zarra memenuhi segenap hati.
Dulu hati kosong, sekarang penuh dengan nama Zarra! Hati yang kosong...kini dia angau teruk begini.
Namun rindu datang dan pergi! Air mata jatuh berderai. Tak apa, Zarra takkan toleh ke belakang lagi. Biarlah Zarra memilih, setia menunggu cinta yang satu.
.
.
[SIAPA DALAM HATI]
ZUHAIR bertegas, macam mana sekalipun, dia tetap nak jaga Aathifah. Tak boleh berjauhan. Kena tinggal satu bumbung.
NUR AATHIFAH AMNI... Perasaan yg hadir dalam hatinya teramat2 perit untuk ditanggung. Dia tak mampu untuk meluahkan segalanya pd sesiapa.
SYARMILA... Ahh! Dia tak suka dijadikan CALON isteri ekspres. Hidup dlm satu perkahwinan yang TAKKAN WUJUD RASA CINTA? Dia tak nak! Tak nak!
ADZIM KHAIREE...Selagi ada peluang untuk memikat seseorang yg dia SUKA, bukan ADZIM KHAIREE namanya, DIA TAKKAN sesekali PUTUS ASA. Nekad!!!
ZUHAIR AIDID keliru antara sayang dan cinta. NUR AATHIFAH AMNI cuba meyakinkan CINTA yang hadir antara mereka.
Mampukah ikatan IJAB & KABUL membuatkan mereka menikmati CINTA yang ada?Urm, menjadi ke cinta dorang? Sedangkan dua2 dr kecil sudah saling sayang-menyayangi bagaikan adik-beradik? Kukuhkah hubungan apabila ada yg cuba meracuni fikiran? Susah nak mengerti apa yg terjadi, utk yg rasakan cinta saja yg faham situasi...




No comments:

Post a Comment